see url VEELGESTELDE VRAGEN

 

Je inschrijving

  • follow url Tot wanneer kan ik inschrijven?
    Bij voorkeur ontvangen we je inschrijving uiterlijk donderdag 20 september voor 18.00 uur. Dan is iedereen op de dag zelf op de hoogte van je komst. Lukt dit je niet en wil je last minute toch meelopen dan kan dat alsnog. Elke inschrijving draagt bij aan het goede doel en is daarom ook last minute welkom.
  • http://geobu-emit.site/12762.html Kan ik nog van afstand wisselen?
    Ja, omdat er geen tijdregistratie wordt bijgehouden is dat geen enkel probleem. Je kunt ter plekke nog bepalen hoeveel rondes je wilt lopen en hoeft dat niet aan ons door te geven.
  • Kan ik mijn inschrijfgeld terugkrijgen als ik toch niet mee kan doen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk.
  • Mogen kinderen meelopen?
    Ja, iedereen is welkom bij deze gezellig fun-run. Houd er wel rekening mee dat de run in de avond plaatsvindt.

Je startnummer

  • Krijg ik mijn startnummer thuisbezorgd?
    Wij hebben jouw startnummer voor je klaarliggen als je je komt melden bij de inschrijfbalie.
  • Ik kan mijn startnummer niet zelf afhalen. Wat nu?
    Iemand anders kan op vertoon van jouw orderbevestiging jouw nummer ophalen

De locatie

  • Is er voldoende parkeerruimte beschikbaar?
    Ja, Parkeren is mogelijk op het terrein van AV sprint en Hockeyclub Breda
  • Is parkeren gratis?
    Ja, op het terrein van SPRINT is parkeren gratis.
  • Wat is het adres voor mijn navigatie?
    Burgemeester de Manlaan 26
    4837 BW Breda
  • Hoe bereik ik de locatie met het openbaar vervoer?
    De dichtstbijzijnde bushalte is ongeveer 15 min lopen. Bekijk het voor jou meest ideale reisadvies via: https://9292.nl/?naar=breda_dr-schaepmanlaan-4

 

 

Route Ledrun 2019

De run zelf

 

  • Wat is de starttijd?
    De warming-up is om 20.00 uur en om 20.15 uur wordt het officiële startsein gegeven.
  • Kan ik mijn spullen tijdens de run ergens achterlaten?
    Ja, in het clubhuis van SPRINT kun je je spullen achterlaten. Houd er echter rekening mee dat er geen lockers of een bewaakte garderobe is. Laat waardevolle spullen dus zo veel mogelijk thuis – of neem deze mee tijdens de run.
  • Hoe kan ik de organisatie bereiken in geval van een calamiteit?
    Voor spoedeisende hulp kan je het beste 112 bellen.
    Voor niet levensbedreigende situaties en minder dringende zaken kan je bellen met:
    EHBO Marianne Marianne Gilles: 076 521 8038
    Organisatie LedRun Rob Noorland: 06 34 95 43 51
  • Krijg ik na afloop een medaille?
    Ja, een hele mooie!
  • Kan ik achteraf mijn tijd opzoeken?
    Dit keer zal er  bij de Ledrun geen tijdregistratie zijn. Het is puur voor de fun en beleving.
  • Hoe is de ondergrond van de verschillende onderdelen? Verhard of onverhard?
    We starten op de baan van SPRINT en steken daarna over naar het bos. Je loopt zowel op verharde als onverharde paden. Let hierbij wel op, omdat het ook om bospaden gaat kan er sprake zijn van wortels en takken die je op de route kan tegenkomen.
     
  • Kan ik ook naar de afterparty als ik niet deelneem?
    Dat kan zeker, het is zelfs heel gezellig! Neem vooral zoveel mogelijk vrienden/ bekenden mee. De opbrengst van de drankjes komt immers ook ten goede van het goede doel.
  • Is de route per afstand verschillend?
    Nee, de ronde die is uitgezet is 3,5 kilometer. Als je 7 km loopt, loop je deze ronde tweemaal en voor de 10,5 km driemaal.
  • Krijg ik lampjes?
    Ja, je krijgt van ons een hoofdlampje, zodat je de paden goed kan zien in het donker. Daarnaast krijg je nog een leuke gadget waar je jezelf ook nog mee kunt verlichten. Maar neem vooral ook zelf sfeerlampjes mee. Hoe meer hoe gezelliger! 
  • Worden er tijdens de run foto’s gemaakt?
    Ja, deze worden na afloop via onze social media kanalen gedeeld.
    Onze Facebook-pagina is: https://www.facebook.com/LEDSGOBreda/ 

    Onze Instagram pagina is: ledsgobreda
    Deel jij jouw foto’s met #ledsgo!bredaMet je deelname ga je ermee akkoord dat er foto’s worden gemaakt en deze voor publiciteitsdoeleinden worden gebruikt. Mocht je een foto heel graag verwijderd willen hebben, neem dan contact met ons op via info@ledrun.nl

 

Het goede doel

  • Wat is het goede doel?
    Dit jaar gaat de opbrengst van de Ledrun naar MedKid. Zij bieden verpleegkundige dagopvang voor het jonge zieke kind, in de leeftijd van 0 tot en met 5 jaar. Als ouders uit het ziekenhuis thuis komen met hun zieke kind, blijkt vaak dat de verpleegkundige zorg (vaak 24 uur per dag) een zware belasting is voor ouders. Voor deze gezinnen is geen kinderopvang beschikbaar in het reguliere circuit, omdat de verpleegkundige zorg die deze kinderen nodig hebben te gecompliceerd is. Bij MedKid staat de verpleegkundige zorg centraal maar ook aan de diverse ontwikkelingsgebieden van het kind wordt gewerkt. Voor meer informatie zie www.medkid.nl 
  • Komt al mijn inschrijfgeld ten goede aan het goede doel?
    Niet alles, wel zo veel mogelijk. Om een onvergetelijke Ledrun te organiseren, maken we kosten. Bijvoorbeeld voor verkeersregelaars, verlichting en gezellig muziek. Deze kosten houden we echter zo laag als mogelijk (zonder op de sfeer in te leveren). De gehele organisatie is vooraf en tijdens het event in handen van vrijwilligers, zodat er zo veel mogelijk geld overblijft voor het goede doel. 
  • Is het elk jaar hetzelfde goede doel?
    Nee, elk jaar steunen we een ander doel.

 

Voor sponsoren

  • Ik wil het evenement graag sponsoren. Wat zijn de mogelijkheden?
    Je kan contact opnemen met info@ledrunbreda.nl. Dan zullen we informeren over de verschillende pakketten en mogelijkheden. Als je alleen wil doneren, dan vinden wij dat ook geweldig. Dat kan via http://www.ledrunbreda.nl/product/donatie
  • Is er een apart sponsorhome?
    Ja, voor sponsoren wordt een sponsorruimte ingericht om voor, tijdens en na de run samen te komen en relaties te ontvangen.